Huis, In en rondom huis, Inrichting

Deze inrichting heb je nodig voor een gastvrije nieuwjaarsborrel

14 januari 2020

Het is 2020. Een nieuw jaar met weer nieuwe kansen. Misschien wilt u als bedrijfsleider een nieuwjaarsborrel of receptie organiseren voor uw werknemers en klanten. Er bestaat geen mooier moment om het bedrijf eens goed op de kaart te zetten en het nieuwe jaar te beginnen met goed contact met nieuwe en bestaande partners dan in de eerste weken van januari. Daarom vindt u hier een aantal dingen die u qua aankleding van uw event niet moet vergeten, wilt u een goede indruk achterlaten.

Gastvrij ontvangst begint bij de ingang

Wat veel mensen vaak vergeten, is dat een eerste indruk begint bij het allereerste moment dat je een pand binnenstapt. Dit is dus eigenlijk de voordeur, of zelfs de welkomstmat bij de ingang. Droogloopmatten kunt u op maat bestellen waardoor u voor een groot event een grote entreemat in het materiaal van uw voorkeur in huis heeft. Een mat zorgt vaak voor een huiselijke sfeer waardoor de werknemer of klant zich gelijk thuis zal voelen en zich wellicht ook meer open zal gaan stellen. De Forbo Coral matten zijn voorbeelden van matten die functioneel en effectief zijn. De matten verwijderen vuil maar geven ook vaak een gezellige sfeer. Naast de matten voor binnenshuis kunt u ook exemplaren voor buitenshuis kopen. Wanneer u uw nieuwjaarsborrel buiten houdt, met heaters aan en de chocolademelk klaar, kan een warme mat niet ontbreken. Bedenk dus goed op welke manier u uw gasten een gastvrij welkom wilt geven en schaf de mat aan die daarbij past.

Warm welkom van 2020

Het is al even genoemd maar behalve een gastvrij ontvangst, is het belangrijk dat de gasten zich comfortabel voelen. In deze periode van kou is het daarom belangrijk om voor uw gasten te zorgen. Wanneer het een nieuwjaarsborrel in de frisse lucht is, zorg dan voor Heaters of een vuurtje. Zorg dat uw gasten het niet koud hebben en bied regelmatig warme drankjes en hapjes aan. Bij een nieuwjaarsborrel die binnen plaatsvindt, is dit ook belangrijk. Zorg voor een goede temperatuur en neem anders regelmatig even polshoogte bij werknemers of de temperatuur goed is. Een te lage of hoge temperatuur heeft een negatieve werking op de ervaring die mensen hebben. Het enige wat ze zullen onthouden is de temperatuur.

Kortom, zorg voor een gastvrij welkom en zorg dat het uw gasten aan niets ontbreekt. Dan bent u klaar voor een comfortabel, gastvrij en succesvol 2020.

Je vindt misschien ook leuk